پارسی

جالب و دیدنی

پارسی

جالب و دیدنی

جدیدترین تست روانشناسی شخصیت


اگر مایلید اطلاعات بیشتری در مورد شخصیت خودتان و خصوصیاتی که باعث می شوند دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند پیدا کنید به تست زیر که شامل 15 سوال است با کمال صداقت پاسخ داده و گزینه هایی که انتخاب می کنید را یادداشت کنید تا نتیجه ای که گویای شخصیت شماست دستگیرتان شود. گرچه ممکن است تابحال نمونه های مختلف تست های روانشناسی را محک زده باشید ولی این تست جدیدترین تست روانشناسی است که منتشر شده و نتایج آن چندان دور از واقعیت نخواهد بود و بقولی به امتحانش می ارزد ...



ادامه مطلب ...

ورژن جدید ضرب المثل های ایرانی...(طنز)

اساتید و بزرگان ادبیات فارسی برای اینکه در آینده ای نه چندان دور، بعضی از ضرب المثل های اصیل ایرانی - به علت وجود بعضی از لغات و اصطلاحات - از بین نروند، تصمیم گرفتند که برخی از این ضرب المثل ها را به گونه زیر بازسازی کنند:
ادامه مطلب ...

تو رو خدا به این برادر و خواهر کمک کنید

مادر در این خانه تمرین فرشته بودن میکند و فرزندانش در زیر تکه سقفی با ذره هوایی برای نفس کشیدن راضی اند، نگاه خیره ام را از روی چهره بیمارگونهاشان بر روی فرش دستبافت فرزند بزرگتر میدوزم و طنین صدای فرشته خانه را به نجوا میشنوم .

این یک بیماری پوستی است به اسم " گزرودرماپیگمن توزا " از هفت سالگی گریبانگیر پسر و دو دخترم را گرفته است...
ادامه مطلب ...

چشمانتان را فدای کامپیوتر نکنید

به نظر می رسد با فراگیرتر شدن بکارگیری کامپیوتر در محل های کار و حتی در خانه ها تعداد کسانیکه از مشکلات چشمی و بینایی (CVS) یا به عبارتی "Computer Vision Syndrome" رنج می برند رو به افزایش باشد.

مهمترین علائم CVS عبارتند از:...
ادامه مطلب ...

46 میلیون باطری نوکیا در معرض انفجار!!


هشدار!

موبایلتان را چک کنید

نوکیا اعلام کرد : 46 میلیون باطری موبایل در معرض انفجار است !

هشدار! موبایلتان را چک کنید نوکیا اعلام کرد : 46 میلیون باطری موبایل در معرض انفجار است !

ادامه مطلب ...

مشکلات اساسی خانم ها در روابط جنسی


سلامت نیوز :اگر بگوییم زنان از نظر جنسی موجوداتی بسیار پیچیده هستند، بیراه نگفته ایم. همه می دانند که ارگاسم شدن برای خانم ها خیلی سختتر از آقایون است. در این مقاله می خواهیم به علت این مشکل بپردازیم و به شما نشان دهیم که چطور مثل مردها بتوانید به راحتی از ارگاسم لذت ببرید.
ببینید دقیقاً چه اتفاقی می افتد...
ادامه مطلب ...

عجیب ترین کشور دنیا فقط با شش نفر جمعیت!!


ما مرفه ترین کشور دنیا را داریم چون اینجا خبری از اختلاف طبقاتی نیست و خدمات درمانی نیز کلا مجانی است...

ادامه مطلب ...

داستان کوتاه : سیاه

 
معلم گفت: بنویس "سیاه" و پسرک ننوشت !

معلم گفت: هر چه می دانی بنویس !

و پسرک گچ را در دست فشرد ...

ادامه مطلب ...

20 راه جالب برای تشخیص عشق واقعی


آیا شما واقعا عاشقید ؟!



گرایش بین زن و مرد در نوع خود میتواند مفید یا مضر باشد. البته بیشتر ما حداقل یک بار در زندگی تمایل قوی را نسبت به فرد مخالف حس کرده ایم، خوب!، این حس در مورد روابط معمولی شاید بتواند موثر باشد ولی در مورد مسئله ی ازدواج اگر بخواهیم تنها با اکتفا به این تمایلات و بدون توجه به معیارهای دیگر روان شناسی، تصمیمی بگیری، ویران کننده است، چراکه نتیجه ای جز رنج، ترس از آینده، تحلیل انرژی و در آخر، در فاصله زمانی کم دچار افسردگی و سرخوردگی می شویم!

در تنهایی و با صداقت کامل با خود به نکات زیر توجه کنید. مطمئنا" در آخر می توانید به این سوال پاسخ دهید که آیا شما واقعا" عاشق هستید یا... ؟! 
ادامه مطلب ...

مواد غذایی لازم برای سلامت موها

برای حفظ سلامت موها، فقط موادی که به صورت موضعی می توان استفاده کرد مهم نیست، بلکه نوع رژیم غذایی شما نیز در این زمینه نقش موثری بازی می کند. پس تنها به شامپو و سایر مواد آرایشی و بهداشتی توجه نکنید، بلکه حفظ پاکیزگی مو و تغذیه مناسب آن نیز لازم است.

موی هر فرد ماهیانه 3 تا5/3 سانتیمتر رشد می کند و اساس موی جدید، پوست و یا رشد ناخن ها منوط به تغذیه شما است. اگر تغذیه شما سالم باشد، سلول های سالم و قوی تری در سراسر بدن تولید خواهد شد.
1- ماهی سالمون: این غذای دریایی سرشار از اسید چرب امگا 3 ، پروتئین ، ویتامین B12 و آهن است. اسید چرب امگا 3 برای سلامت پوست سر مفید و ضروری است و کمبود آن موجب خشکی پوست سر و ریزش مو می شود.

ادامه مطلب ...